I made this widget at MyFlashFetish.com.

♤ 卍 《A Long Hair》 + 今天的演出^^ 卍 ♤


昨天我去看了一個drama performance..
之前我也有去audition過的。。。
應該是由于時間配合不到所以沒有了。。
因為我們幾個時間不能的都沒有。。
唯獨我的表姐。。

這個Drama performance叫《 A Long Hair》。。
我把簡介放過來讓你們看看----->




e to human greedy, hungry to the power n money, the war begin..wat will it be a world without human after 3000 years??? "A Long Hair" what is the secret behide the "HAIR"??? anyone interest?

长发,三千年
一个消失中的绿色森林,一个即将毁灭的人类世界,世界开始变色,你还能存活在夹缝之间?

真挚的爱,来自於表面的雍容华贵, 还是深刻坚定的温柔内在? 当大树一棵棵倒下,大海不再湛蓝清澈, 充满漂浮物的空气, 开始阻碍心灵视野的清晰度, 人类的贪婪、粗暴、激渴、私欲, 三千年前,早已毁败。 Lawuita,一个相信生命的女子, 在现实,真心与叛逆,激情的纠葛里, 寻找三千年后,可能再发生的奇迹, 长发,三千年。

A long Hair
An undiscover piece of green forest,A damaging world,Our land is destroying,Will you survive in between the two?

Does true love grow through the surface of wealth and fame, Or is it develops within a genuine heart? When trees started to fall, when sea is polluted lost its sparkling clear, The floating particles filled the air, Which starts to hinder the views and minds, The human’s greedy, crude and selfishness was destroyed three millenniums ago;

Lawuita, a girl who believes in life, The reality, sincerity, rebel, and complicated relationship, Seeking a possible miracle for three millenniums, A long hair, secret behind the three millenniums……

DATE 日期 : 25/09/09 (FRI) 8:00PM
26/09/09 (SAT) 8:00PM
27/09/09 (SUN) 3:00PM

VENUE 地点 : The KL Performing Arts Centre,(KLPac), Sentul Park,Jalan Strachan.





Host:
E Major
Type:
Network:
Global
Start Time:
Friday, September 25, 2009 at 8:00pm
End Time:
Sunday, September 27, 2009 at 10:30pm
Location:
KLPac,
Street:
Jalan Sentul
City/Town:
Kuala Lumpur, Malaysia

Phone:
0172526707
Email:








看了后。。覺得是真的不錯。。
有機會去看看吧^^
聽他們唱歌。。。
有一些還不賴。。。。



看完后去吃宵夜。。。點心

吃到一半Yuan的電話響。。
原來是壞蛋蟲打來的~~


他們講電話時嚇到我了

因為我聽到說我的電話留在Hall 里
結果我了一下。。真的沒有在啊。。。
可憐我呀。。。昨天晚上整天都沒得用電話呀。。

我的電話。。。你幾時回來呀???
來一張昨天的照。。。





還有就是今天晚上我有表演^^
有空來看看呀。。
centre market中央藝術館。。
是表演給首相看的。。
還要化妝化到美美呢。。
等下我補完習就直接過去啦。。^^
還要在那邊等他們呢。。。
希望演出成功^^YEah!!!






JUST FROM YieNN








2 脚印:



choco said...

哇~表演什么呢?

YieNN said...

To choco
華樂表演丫^^

Post a Comment

Linkwithin

Blog Widget by LinkWithin